Hej

Jag var tvungen att döda lite tid, så jag gjorde den här listan. Man skulle svara på frågorna med en låt av vald artist. Helt oväntat valde jag Håkan Hellström. Lite roligt faktiskt....

Är du kvinna eller man? Fulaste flickan i världen
Beskriv dig själv:  Jag var bara inte gjord för dessa dar
Vad tycker du om dig själv? Magiskt, men tragiskt
Beskriv var du bor för tillfället: Mitt gullberg kajs paradis
Om du kunde åka någonstans, var skulle du åka? Känn ingen sorg för mig Göteborg
Favoritfärdmedel: 13
Din bästa vän är: Hurricane Gillbert
Din favoritfärg är: Uppsnärjd i det blå

Hur är vädret? Dom dimmiga dagarna
Favorittid på dagen: Jag ger dig min morgon
Om ditt liv var en tv-serie, vad skulle den då heta? Kärlek är ett brev skickat tusen gånger
Vad är livet för dig? En midsommarnattsdröm
Det bästa rådet du kan ge? Kom igen Lena!
Om du fick byta namn, vad skulle du heta då? Evert Taube
Dagens tanke: Tro och tvivel
Hur skulle du vilja dö?:  Inte skyldig nån nåt
Din själs nuvarande tillstånd: Vi två, 17 år
Felen du kan leva med: Kär i en ängel
Ditt motto: Förhoppningar och regnbågar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0