småkakor



Gamla bilder. Jag ska klippa mig imorgon. Längden ska jag behålla, men luggen ska kapas. En tjock "precis-över-ögonbrynen-lång" och mjuk. Fin fint. Då är jag nyklippt och allt när jag ska träffa, jag vågar faktiskt påstå, äldsta och närmaste vän Jenny. Min storasyster, eller änglasyster. Hon har varit och rest runt i Sydamerika i tre månader. Jag har saknat henne otroligt mycket. På torsdag i alla fall ska jag till en hennes jobb och fika lite. Jag hoppas hon bjuder för jag är pank som en avloppsråtta. Nu ska jag äta korvstroganoff och ris. Favoriträtt! / F

Kommentarer
Postat av: Sarah

SV : ja visst är den:)

2009-04-22 @ 01:26:37
URL: http://hejsarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0