Kobajs

Oj det är så mycket som har hänt sedan jag bloggade senast. Mitt hår är ljusare och slitnare, min hy är fräkningare och inte lika genomskinlig som tidigare och mina fötter fyllda av skavsår. Just nu befinner jag mig på mitt landställe nere i Ystad. Imorse sa jag - med väldigt ont i halsen - hej då till Lisa som varit här i några dagar. Innan dess var jag på Emmabodafestivalen och hade det så otroligt bra. Såg massa underbara band spela (Familjen, Nordpolen, Monde Yeux, The pains of being pure at heart m.fl m.fl) och om bara drygt en vecka bär det av till Gbg för att gå på Way Out West. Känns lite som att jag bara sitter på ett tåg under den här sommaren, kommer aldrig riktigt till ro, men men. Tiden går ju fort när man har roligt.

Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0