Dès que j'te vois

Imorgon åker Lisa och Lollo till Hultsfred. Jag förnekar avundsjukan genom att kolla runt på massa hotell i Paris och lyssna på Vanessa Paradis. Plattan Divineidylle är bäst. Endast låtar på franska vilket jag gillar. Franska är det vackraste språket på denna jord. Varför valde jag tråkiga spanska som språkval för? Det kommer väl bli en sån där grej jag gör när jag blir pensionär när jag har massa tid över för att göra saker jag alltid velat göra. Hittills på listan står flyga luftballong, resa till USA och bila tvärs över hela landet i en cool 50tals bil med ohälsosamt hög rock'n'roll i stereon och stanna på massa diners och äta mig fet på pannkakor och doughnuts, jag och Sofia ska åka på en matresa i Frankrike och dricka champange och äta ost och så vill jag ju lära mig franska. Sen skulle jag gärna vilja fråga om en hemlös ville följa med hem och få äta sig mätt, duscha sig ren och sova sig pigg över en natt. / Frida

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh.. mys med Paris!



Jag kommer inte in på bloggen..! vad är det för mail?

2009-07-07 @ 15:13:57
Postat av: anna

haha va gulligt snäll och omtänksam du är <3

2009-07-10 @ 18:25:43
URL: http://webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0