men vi förstör ju varandra genom dessa blickar


cobrasnake

Hade matteprov idag. Det gick nog helt okej. Vågar inte hoppas på bättre än okej. När jag kom hem från skolan hade jag och Jesper ett liten håkan-fest. Vi dansade lite till förhoppningar och regnbågarklubbland och långa vägar och käkade mackor med sylt på. Lite som när vi var mindre. Han vill inte umgås så mycket med mig längre. Han sitter bara på sitt rum och lyssnar på dunkadunka och smsar hela tiden. Eller så är han och spelar fotboll. Tur att vi har håkan gemensamt i alla fall. Jeppe har lovat att bjuda mig på en av hans konserter någon gång. Han vet att jag så gärna gör av med alla mina pengar på kläder, så han erbjöd sig. Bästa.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gulljeppe :)

2009-03-04 @ 21:37:15
Postat av: evelin

så snygg hon var på bilden :D kraam

2009-03-05 @ 17:22:24
URL: http://evellyn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0