one of a kind

Jag och papppa gjorde ett besök på elgiganten och tio minuter senare har jag en dell i min hand. Jag har blivit med en egen dator. Tummen upp för det! Nu sitter jag ute på gården och ska skriva på ett litet referat, lika bra att bli av med det. Senare kommer Frida och ska äta middag här och sen vill vi göra stan osäker. Vi är grymt partytaggade med andra ord.
Nu kan jag bjuda på en av min papas mer roliga sida

På elgiganten, datoravdelningen
Pappa - Jaha, men du har minneskort på den där, usbportar och musik och så hur funkar det... (Pappa frågar vidare om allt och ingenting)
Expediteten - Jadå, allt ingår och finns på den där.
Pappa - Jamen då tar vi den där, eller hur Lisa, behöver du ngt annat? Mus?
Jag - Ja, mus har jag ju ingen, men jag klarar mig med musplattan tror jag, annars är det ju bara att köpa till en..

Senare i bilen
Pappa - Men mus har du väl?
Jag - Nej, jag har ingen, mamma har.
Pappa - Men du har väl en mus?
(Jag blir mer och mer irreterad) - Nej jag har ingen mus, sa jag ju.
Pappa - Men du har ju en mus.
 Jag ser att ett leende börjar röra sig på hans läppar. Haha.
Och nu fattar jag, Jag har ju en mus fysikst sätt men inte tekniskt. Kul pappa, kul.
Pappo, pappor, pappor.
One of a kind.

Kommentarer
Postat av: systeryster

hahahhahahhahahahhah



snälla får jag blogga om det?

är han underbar eller inte?! love u daddycoool



vad blev det för dell, du skulle ju ringa för helvete!

din lilla fitta, oj förlåt MUS

"jag är en man som älskaar muuuuuus"



Love u mestaste! pussilago

2009-05-21 @ 18:26:07
URL: http://toveunderytan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0