lovley

har inte bloggat på ett bra tag, men då blir det ibland. min dator har krashat så jag får sitta vid familjens gemensamma. lite tråkigt. vågar inte ens tänka på vad jag tar mig till om det visar sig att alla mina bilder och all min underbara musik är borta.

 i alla fall så är det sommar. eller för mig är sommaren slut om ca två veckor. på dom två veckorna kommer jag åka ut i skärgården med familj. jag ska till ön där saltkråkan spelades in. norröra. där ska jag fiska mört, bada från vackra klippor, prata skit med gulliga moa, spela kort med min bror och annat mysigt. på onsdag åker jag hem för att packa om väskan och dagen efter åker jag till göteborg och way out west. kommer hem nästa söndag och då är jag hemma fram till att jag börjar skolan den 14/8. södra latin - sam språk. helt ensam. jag är rädd - bra rädd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0