Jag står stilla tills du gör så att jag rör på mig

Nu är jag hemma från landet och stannar tills på fredag då det bär av till Gbg. Det ska bli mycket mycket trevligt! Nu sitter jag på mitt rum och stirrar på mitt berg av packning som måste sorteras. Samtidigt kurrar magen sanslöst mycket. Kan inte tänka på något annat än mat just nu. Måste äta äta äta äta. Men först ska jag berätta vad jag gjorde på mitt landställe. Jag och Lisa kom dit i söndags direkt från Emmaboda. Vi chillade och åkte över till Köpenhamn där jag köpte ett par jättefina jeans och en mockajacka för 300 DKK!! Sen åkte Lisa hem på onsdagen och då började jag läsa böcker och det är typ det jag har gjort de senaste fyra dagarna. Vid frukostbordet, i sängen, på stranden, i trädgården, på toaletten. Jag gjorde misstaget att börja läsa Twilight böckerna och håller nu på att avsluta den fjärde och sista. Den är typ lika tjock som Peter Harrysson. Jag är glad att den snart är slut så eländet är över. Böckerna är en drog. Aja, nu ska jag käka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0