Sov gott Bästis

Min bästis, lurvis, älsklingshund och Hilde fick resa till hundhimlen i lördags. Saknaden är enorm och den fina tystnaden är nu något otäckt, något främmande. Hon kommer inte och slickar mig på tårna på morgona längre, hennes ljud när svansen viftas mot golvet är borta, hon ligger inte och värmer mina små fötter om nätterna längre och inte är det någon som äter upp matresterna, och inte heller är det någon som är gladast i världen när man kommer hem för dagen.
Sov gott fina fina fina Hilde. Lillmatte älskar dig så. <3






TACK FÖR 13 UNDERBARA ÅR.


Kommentarer
Postat av: tove

va fint skrivet min underbara underbaraste systeryster. älskar dig.

2009-08-12 @ 03:52:45
URL: http://toveunderytan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0