Check.

Idag har jag checkat av min hultsfredinköpslista.

Silvertejp
Liggunderlag
Kodlås
Våtservetter
Åksjuketabletter
Gummistövlar
Skavsårsplåster
Campingkudde
Regnjacka
Shampoo och tvål
En mjuk och gosig tjocktröja till småtimmarna.

Sen träffade jag lollo och vi pratade en massa om hur vi ska göra med allt, och det är kul när två personer är så galet taggade så man knappt hinner prata klart! Och vi åker bara om fem dagar.
Nu blir det en lillmiddag. / Lisa


En så kallad lillmiddag.


Juste, en mag-knyt-blus i prickigt jeans fick också följa med hem


För endast 79:50 kr. Rea är bra skit.


Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, nu ångrar jag att jag inte köpte knytblusen...

2009-07-09 @ 09:59:25
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0