It's my party and I cry if I want to

Vad händer i mitt liv? Jo, imorgon är det skolavslutning och jag lever allt fullt ut nu. Försöker i alla fall.
Jag hade fest i Lördags. Det var mycket skratt, ballonger, dans och vin vilket resulterade i mycket städning. Det var 60s, 70s, 80s, 90s och vikingatids-tema.

Frida


Emma var hippie och Sofia var Twiggy.


Lisa och Sunken var galet snygga.


Här är jag. Och Sunk på ett hörn.


Lena, Emma och Emelie var typ Spice Girls. Eller bara 90-tal. Alla såg ju ut som Spice Girls på 90-talet så....


Kevin var fin.


Bra människor. Fredrik var viking och Linn tog hans horn.


Ludivg har lite svårt att hålla ögonen öppna för blixten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0