söndag kväll



Jag har jobbat i 6 timmar idag. Pratat i telefon med ca 300 personer. Några skrek, några stönade och några tackade ja till mina erbjudanden. Jag ska säga upp mig imorgon, för jag dör av tristess. Dock har jag redan fått ett nytt jobb. Barnvakt till Gustav, 8 år. Ska träffa honom och hans mor på tisdag för att bestämma det sista och sen efter påsk kör jag igång. Har en känsla av att det kommer bli mycket roligare än att sitta och försöka sälja boxerkalsonger över telefon. Nu är jag i alla fall placerad i soffan med en kopp te och lite fruktsallad. Min bror kommer hem från Tyskland snart, han har varit där och spelat fotboll. Jag saknar honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0