Nu då


Lisa för några dagar sen.

Jag vaknade med ont i halsen idag, men beslutade mig för att gå till skolan. Jag hann gå typ 50 meter från mitt hus då en äcklig ful hund attackerade mig och började hoppa upp på mig. Jag började gråta och skrek på ägaren att jag skulle anmäla henne för att hon inte hade sin hund kopplad. Jag är om det inte framgick otroligt rädd för hundar. Hon bad lite förskräckt om förlåtelse och tog med sig hunden och gick. Jag själv vände hemåt och stannade hemma för dagen. Hunden såg ut som det elaka lejonet i Lejonkungen btw.

Kommentarer
Postat av: bea

å gillar din bloggöverskrift!

2009-05-04 @ 14:00:00
URL: http://beatasbilder.blogg.se/
Postat av: tovan

hade hunden tre huvven som i Harry P också! Abuse abuse!

2009-05-04 @ 14:07:05
URL: http://toveunderytan.blogg.se/
Postat av: Sofia

var det samma vovve som förra gången?

2009-05-04 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0